Birdy, Rhodes - let it all go (live)

  

Birdy Let It All Go 歌詞

由他走吧 

I've been sleepless at night
昨夜 我 徹夜未眠
'Cause I don't know how I feel
因 我不知對你是如何
I've been waiting on you
我一直等著你
Just to say something real
坦白說著心底話

There's a light on the road
光線柔柔照耀著
And I think you know
我想你應知
Morning is coming
當晨曦到來
And I have to go
就是我離開之時

I don't know why, I don't know why
不再解釋甚麼
We need to break so hard
只知是雙方離開之時
I don't know why we break so hard
分手卻不易

But if we're strong enough
既然我們有能力
To let it in
走到此時此地
We strong enough
To let it go
也應該能在此地吿別

Let it all go, let it all go
放棄 他 所有
Let it all out now
就由他 走吧

If I look back to the start now
回望 那當初相識時
I know, I see everything true
一切 也深深印在我腦海裡
There's still a fire in me heart, my darling
我 心裡 仍有熾熱的火種
But I'm not burning for you
但不再為你而盛放

We started it wrong

我倆 在錯誤裡開始
And I think you know
你我 應知
We waited too long
一直也只是在 拖延
Now I have to go
這是我 離開之時

I don't know why, I don't know why
不再解釋甚麼
We need to break so hard
只知是雙方離開之時
I don't know why we break so hard
分手卻不易

But if we're strong enough
既然我們有能力
To let it in
走到此時此地
We strong enough
To let it go
也應該能在此地吿別

Let it all go, let it all go
放棄 他 所有
Let it all out now
就由他 走吧
Let it all go, let it all go
放棄 他 所有
Let it all out now
就由他 走吧

Who says, who says?
這是
Who says, who says?
誰説的話
Who says truth is beauty after all?
誰說 掀開大話背後的是美麗的真相?
And who says love should break us when we fall?
誰說 愛情總是經不起考驗

But if we're strong enough
既然我們有能力
To let it in
走到此時此地
We strong enough
To let it go
也應該能在此地吿別

Let it all go, let it all go
放棄 他 所有
Let it all out now
就由他 走吧
Let it all go, let it all go
放棄 他 所有
Let it all out now
就由他 走吧

We're strong enough
走到此時此地
To let it go
也應該能在此地吿別
 
由那天你跟我說愛我開始,我就知這只是一段不長久的感情
儘管你用盡了所有力氣,和我維持,拖拉著這段感情
我還是想跟你告別,了結這段關系。。。。。。
 
Birdy(柏蒂) 與Rhodes合作的新單曲,音樂錄影帶配上幽幽的紫紅色森林背景,加上Birdy 和Rhodes 的深情對唱,歌詞和意境也很配的一個MV。而Rhodes 這個與Birdy同樣是來自英倫的歌手,這一首歌是他們一同創作,歌曲將收錄於Rhodes 的首張大碟<Wishes>內。與Birdy 一樣同樣值得留意一下的英倫的歌手。
Birdy-Rhodes  
 
more04-01   
arrow
arrow
    文章標籤
    birdy rhodes 歌詞
    全站熱搜

    Ccccxoxo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()