Haley Reinhart - Free 放手

It's not like I'm invisible.
你不是看不見我
You still wear me under your skin.
我還藏匿在你的內心深處裡
When we talk we don't talk at all.
我和你不是談好多
To weak to leave, too stubborn to give in.
難以開口的說分手,僵持不斷的關係

Who is gonna be the first to say a truce?
誰是第一個說休戰
It's not enough that we should part can't stop fighting too.
分開解決不了我們不斷的戰爭

We don't let go
我們不想走
We can't get close
我們不想行近

I still need you and you still need me
仍需對方的我倆
This tug of war
不斷拉扯的戰爭
Can't go on anymore
不能一起下去了
Nobody wins from this misery
無人在這場戰爭裡勝利
Free
放手
Well oh can't you see
你看不到
I wanna be
我只想
I want you to be free.
我只想放手

It's not like she isn't lovin you
放手不是因為我不愛你
It's just that you can't be alone for too long
而是我不想你再孤獨
I'd like to wish you all the happiness
我希望你永遠的快快樂樂
Maybe the truth is it'll kill me if you move on
如果你聽後若無其事,會令我心痛不而

Who is gonna be the first to say enough
誰是第一個說講夠了
Who is gonna be the first one to find true love
誰是第一個去找一段新的愛戀

We don't let go
我們不想走
We can't get close
我們不想行近

I still need you and you still need me
仍需對方的我倆
This tug of war
不斷拉扯的戰爭
Can't go on anymore
不能一起下去了
Nobody wins from this misery
無人在這場戰爭裡勝利
Free
放手
Well oh can't you see
你看不到
I wanna be
我只想
I want you to be free.
我只想放手

Let it be. Let it be
隨他吧!隨他吧!
Just a beautiful memory
這只是一個美麗的幻覺
Everything that starts will have an ending
所有事總有一個結局
Let it go. Let it go
隨他走!隨他走!
Yeah cuz we both know
我們皆知
This will only be over when we're free
我們需要分開才能得到幸福
Oh when we're free
總有一天會放手
Oh I know
我知道

We don't let go
我們不想走
We can't get close
我們不想行近

I still need you and you still need me
仍需對方的我倆
This tug of war
不斷拉扯的戰爭
Can't go on anymore
不能一起下去了
Nobody wins from this misery
無人在這場戰爭裡勝利
Free
放手
Well oh can't you see
你看不到
I wanna be
我只想
I want you to be free.
我只想放手

 

繼分享[Haley Reinhart - undone] 後,才分享她的另一單曲free, 在美國偶像歌唱選秀第十屆季軍,第一主打歌曲[Free],充滿Soul 的風格,演譯情侶們的冷靜期

arrow
arrow
    文章標籤
    Haley Reinhart Soul
    全站熱搜

    Ccccxoxo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()