Ellie Goulding - Anything Could Happen

凡事皆有可能


Stripped to the waist
脫光上身
We fall into the river
墮進河裡
Cover your eyes
閉上雙眼
So you don't know the secret
你就永不知道我的祕密
I've been trying to hide
這個我一直不想讓你知的事
We held our breath
調整我們的呼吸
To see our names are written
看著我倆的名字
On the wreck of '86
寫在這一年 1986
That was the year
就在那一年
I knew the panic was over
那場很久之前的劫難

Yes since we found out
當我們發現了
Since we found out
我們發現了
That anything could happen
任何事都會隨時發生
Anything could happen
凡事有可能
Anything could happen
凡事有可能
Anything could happen
凡事有可能
Anything could happen
凡事有可能
Anything could happen
凡事有可能
Anything could
任何事都

After the war we said we'd fight together
在這場對抗裡 我倆說我們下一次不只是吵架那麼簡單
I guess we thought that's just what humans do
我倆覺得這只是情侶間平常不過的事
Letting darkness grow
暗湧不斷
As if we need its palette and we need its colour
我們需要再燃起我們之間的火花
But now I've seen it through
但我現在已看通一切
And now I know the truth
知道這個真相了

That anything could happen
任何事都會隨時發生
Anything could happen
凡事有可能
Anything could happen
凡事有可能
Anything could happen
凡事有可能
Anything could happen
凡事有可能
Anything could happen
凡事有可能
Anything could
任何事都

Baby, I'll give you everything you need
親愛的 我會付出我的一切
I'll give you everything you need, oh
給你所有需要的
I'll give you everything you need
給你所有需要的
But I don't think I need you
但我開始覺得我不再需要你

Stripped to the waist
脫光上身
We fall into the river
墮進大海裡
Cover your eyes
閉上雙眼
So you don't know the secret
你就永不知道我的祕密
I've been trying to hide
這個我一直不想讓你知的事
We held our breath
調整我們的呼吸
To see our names are written
看著我倆的名字
On the wreck of '86
寫在這一年 1986
That was the year
就在那一年
I knew the panic was over
那場很久之前的劫難

Yes since we found out
當我們發現了
Since we found out
我們發現了
That anything could happen
任何事都會隨時發生
Anything could happen
凡事有可能
Anything could happen
凡事有可能
Anything could happen
凡事有可能
Anything could happen
凡事有可能
Anything could happen
凡事有可能
Anything could
任何事都

I know it's gonna be
我知道將會
I know it's gonna be
我知道將會
I know it's gonna be
我知道將會
I know it's gonna be
我知道將會
I know it's gonna be
我知道將會
I know it's gonna be
我知道將會
I know it's gonna be
我知道將會
I know it's gonna be
我知道將會

But I don't think I need you
不再需要你
But I don't think I need you
不再需要你
But I don't think I need you
不再需要你

Ellie Goulding在這首歌裡,訴說成長的故事,一切看著美好的,都會隨著時間改變,所以我們不知道下一分下一秒,會發生好/壞事。這位英國女歌手是個滿有才華的歌手,能作曲作詞,並獲BBC 選為2010年度之聲 

Xoxo

Ellie-Goulding-Anything-Could-Happen-ART

more07-01  

  

arrow
arrow
    文章標籤
    Ellie Goulding pop lyrics
    全站熱搜

    Ccccxoxo 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()