The Wanted - I Found You
我找到你

She wants me to come over
她很想我前來
I can tell her eyes don't lie
直視她雙眼 告訴她從不說謊
She's calling me in the dark
在黑暗中 致電我
She moves us around the room where the lights turn like the sky
她的婀娜多姿 把整個天空都翻掉了
Confidence like a rock star
像搖滾明星般自信

 

I wanna put my hands on her hands
我很想捉著她的手
Feel the heat from her skin
感受那肌膚傳來的熱度
Get reckless in the starlight
在星光中變得不計後果
I'm moving to the beat of her heart
我的心隨著她悸動
I was so lost until tonight, tonight
這晚終於不再迷失了,這晚

 

I found you, in the darkest hour
在最黑暗的時刻,我找到你
I found you, in a pouring rain
在傾盆大雨時,我找到你
I found you, when I was on my knees
在我跪在地上時,我找到你
And your love pulled me back again
而你再一次挽回我的心
Found you in a river of pure emotions
以強烈的感情換來的你
I found you, my only truth
我找到你,唯一的真相
I found you, with the music playing
我找到你,音樂一直在播放

 

I was lost til I found you, you, you
找到你我不再迷失,我找到你,你,你
Til I found you, you, you
直至我找到你,你,你

 

The night is getting colder
這晚愈來愈冷
And I can't come off this high
而我卻不能制止高漲的情緒
I don't want this here to end
我不想就此結束
I know she feels the same
我知道她有同樣的感覺
Cause I can see it in her eyes
因為我能從她雙眼看出來
She says can we start again
在說 我們能重新開始嗎

 

I wanna put my hands on her hands
我很想捉著她的手
Feel the heat from her skin
感受著肌膚傳來的熱度
Get reckless in the starlight
在星光中變得不計後果
I'm moving to the beat of her heart
我的心隨著她悸動
I was so lost until tonight, tonight
這晚終於不再迷失了,這晚

 

I found you, in the darkest hour
在最黑暗的時刻,我找到你
I found you, in a pouring rain
在傾盆大雨時,我找到你
I found you, when I was on my knees
在我跪在地上時,我找到你
And your love pulled me back again
而你再一次挽回我的心
Found you in a river of pure emotions
以強烈的感情換來的你
I found you, my only truth
我找到你,唯一的真相
I found you, with the music playing
我找到你,音樂一直在播放

 

I was lost til I found you, you, you
找到你我不再迷失,我找到你,你,你
Til I found you, you, you
直至我找到你,你,你

 

I said, people
我說,
We're all looking for love tonight
這晚 人們為著愛而來
But sometimes we can't see it
但不是人人也能 得到愛
We're blinded by light
強光封閉了我們的視線
And we all get low, all get low
變得虛弱的,消沉的

 

Searching for that piece of mind
搜尋著那失去了的心智
Just when I've given up
只是,當我要放棄那一直
Looking for some kind inside
希望得到的東西

 

That's when I found you, you, you
就會找到你,我找到你,你,你
I found you, you, you
我找到你,你,你
I found you, you, you
我找到你,你,你
I found you, you, you
我找到你,你,你

 

I found you, in the darkest hour
在最黑暗的時刻,我找到你
I found you, in a pouring rain
在傾盆大雨時,我找到你
I found you, when I was on my knees
在我跪在地上時,我找到你
And your love pulled me back again
而你再一次挽回我的心
Found you in a river of pure emotions
以強烈的感情換來的你
I found you, my only truth
我找到你,唯一的真相
I found you, with the music playing
我找到你,音樂一直在播放

 

I was lost til I found you
找到你我不再迷失

 

這正在上演浪漫的英雄救美的故事,一眾英倫少年為了那個女孩,拼了命,但結果竟為了........主角們由The Wanted 擔演,這五人的英國樂隊,2009年成立,憑一曲[Glad you come]紅遍英美,現正籌備第三張專輯[Third Strike ], 首打單曲[I Found You],繼One Direction 後,又再令我注視的英倫男孩....... xoxo

the+wanted+i+found+you[1]  

arrow
arrow

    Ccccxoxo 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()