close


Live at the Burberry Menswear Spring/Summer 2016 Runway Show


RHODES Close Your Eyes 歌詞

閉上眼眸


Maybe I'm, maybe I am just as scared as you
或然 你我一樣受到驚嚇
It's alright, stay by my side
但不怕 只要在我旁
On the edge, on the edge of everything we know
你我 甚至 被逼至邊緣
It's alright, just don't look down
And I will hold on
我會為你 堅持著

I'll never let go
我 永不離棄你
You're right beside me
在你身旁
So just close your eyes
所以 請你閉上眼眸
I'll never let go, you're all that I need
你是 我的所有
So just close your eyes
相信我 閉上你的眼眸

When I look back
當我回望
I look back on the times you tried to hide
過去的你 只管逃避
Inside your delicate mind
請讓我 保護你這脆弱心靈
In the end, in the end I'm just the same as you
我 還是與你一樣
And it's alright, just stay by my side
是的 留在我旁吧
And I will hold on
我會為你 堅持著

I'll never let go
我 永不離棄你
You're right beside me
在你身旁
So just close your eyes
所以 請你閉上眼眸
I'll never let go, you're all that I need
你是 我的所有
So just close your eyes
相信我 閉上你的眼眸

I would die for, I would die for the
為你而生 為你而死
So get in my heart
你是我的全部
I would die for, I would die for thee
為你奉獻我生命
So get in my heart
進入我 生命
So just close your eyes
So just close your eyes
Just close your eyes
所以 請你閉上眼眸 相信我

I'll never let go
我 永不離棄你
You're right beside me
在你身旁
So just close your eyes
所以 請你閉上眼眸
I'll never let go, you're all that I need
你是 我的所有
So just close your eyes
相信我 閉上你的眼眸

<我知道
在你眼中我不是完美的男人
你不信任我。這是我所了解的
但在我眼中。你是比任何人更完美
如果你能夠相信我。
請你在這一秒開始。閉上你的眼眸
我將會把你帶進我的世界。你會比以前更明白我
我將會打開我的內心深處
牽動著你的心弦。
從此。你再沒有機會離開。>>>


與情人開始關係前。第一步莫過於是相信這2字。相信他為人,他的性格,他是一個如何的人。你才能放膽去愛

Rhodes 是來自英國的男新人。歌曲收錄在首張專輯〈Wishes〉內。認識他是源於他與birdy 合唱的新曲〈Let it all go〉。在下一篇將會介紹一下這個英倫小男孩。如何由小電台的demo 歌手,到成為英國名牌的表演嘉賓。

Birdy,Rhodes - Let It All Go lyrics 中文歌詞

Schon_Magazine_Rhodes3.jpg 

arrow
arrow
    文章標籤
    Rhodes lyrics 中文歌詞 uk
    全站熱搜

    Ccccxoxo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()