close

 



RITA ORA - How We Do (Party)
我們的作為(派對上)

And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party, and party
派對!狂歡!

I stumbled up to the window
我蹣跚地走到窗前
Opened the curtains to blinding light
打開窗簾,透出刺眼的光線
Make up all over the pillow
化妝品滿佈在床頭
What went on? what went on?
甚麼事?發生甚麼事?
What went on last night?
昨晚究竟發生甚麼事?
You look so sweet while you're dreaming
你入睡的樣子看來甜味
Holding your bottle of tango red
手握著一樽Tango red
It isn't even the weekend
這天甚至不是假期

Maybe ask, how I know, you're the one for me
不用問,我知,你是我的唯一

I wanna party and bullsh-t
我要派對!狂歡!
And party and bullsh-t (with you)
派對!狂歡!(和你)
And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party, and party
派對!派對!

Cause when the sun sets baby
親愛的,當太陽落山時
On the avenue
我在路上
I get that drunk sex feeling
腦海瀰漫著酒後亂性
Yeah, when I'm with you
是啊!當我和你一起的時候
So put your arms around me baby,
所以,請你用你的手臂抱著我
We're tearing up the town
我們不勝酒力
Cause that's just how we do
這就是我們作為

We got that sweet hot loving
熱戀中的我倆
Dancing in the dark
在黑暗中共舞
Out in the streets we're running,
街道上奔跑
Shut down every block
醉在每個角落
So put your arms around me baby,
所以,請你用你的手臂抱著我
We're tearing up the town
我們不勝酒力
Cause that's just how we do
這就是我們的作為
Yeah, that's how we do
是啊!這就是我們的作為
How we do, that's just how we do
這就是我們的作為,也是我們剛做的
How we do, that's just how we do.
這就是我們的作為,也是我們剛做的

Hungover I think I'm broken
在宿醉後,我頓覺我失戀了
You said the fix is a shot of jack
你曾說過要解脫就是飲一口Jack
I said man what are you smoking
我說你在胡說甚麼鬼
But alright, pour a glass and we'll throw em back
但對的,再飲一杯,的確令我們拋掉所有

I wanna party and bullsh-t
我要派對!狂歡!
And party and bullsh-t (with you)
派對!狂歡!(和你)
And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party, and party
派對!派對!

Cause when the sun sets baby
親愛的,當太陽落山時
On the avenue
我在路上
I get that drunk sex feeling
腦海瀰漫著酒後亂性
Yeah, when I'm with you
是啊!當我和你一起的時候
So put your arms around me baby,
所以,請你用你的手臂抱著我

We're tearing up the town
我們不勝酒力
Cause that's just how we do
這就是我們作為

We got that sweet hot loving
熱戀中的我倆
Dancing in the dark
在黑暗中共舞
Out in the streets we're running,
街道上奔跑
Shut down every block
醉在每個角落
So put your arms around me baby,
所以,請你用你的手臂抱著我
We're tearing up the town
我們不勝酒力
Cause that's just how we do
這就是我們的作為
Yeah, that's how we do
是啊!這就是我們的作為
How we do, that's just how we do
這就是我們的作為,也是我們剛做的
How we do, that's just how we do.
這就是我們的作為,也是我們剛做的

And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party, and party
派對!派對!

I wanna party and bullsh-t
我要派對!狂歡!
And party and bullsh-t (with you)
派對!狂歡!(和你)
And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party, and party
派對!派對!

Cause when the sun sets baby
親愛的,當太陽落山時
On the avenue
我在路上
I get that drunk sex feeling
腦海瀰漫著酒後亂性
Yeah, when I'm with you
是啊!當我和你一起的時候
So put your arms around me baby,
所以,請你用你的手臂抱著我

We're tearing up the town
我們不勝酒力
Cause that's just how we do
這就是我們作為

We got that sweet hot loving
熱戀中的我倆
Dancing in the dark
在黑暗中共舞
Out in the streets we're running,
街道上奔跑
Shut down every block
醉在每個角落
So put your arms around me baby,
所以,請你用你的手臂抱著我
We're tearing up the town
我們不勝酒力
Cause that's just how we do
這就是我們的作為
Yeah, that's how we do
是啊!這就是我們的作為
How we do, that's just how we do
這就是我們的作為,也是我們剛做的
How we do, that's just how we do.
這就是我們的作為,也是我們剛做的

And party and bullsh-t (with you)
派對!狂歡!(和你)
And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party and bullsh-t
派對!狂歡!
And party, and party
派對!派對!

 

英國女新人RITA ORA 的最新單曲How We Do (Party) , 被Jay Z 所發掘的她,甚有Rihanna的影子.....

arrow
arrow
    文章標籤
    RITA ORA lyrics Pop
    全站熱搜

    Ccccxoxo 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()