close

 


Hunter Hayes - Wanted

只想擁有你

You know I'd fall apart without you
你知道我不能失去你
I don't know how you do what you do
我不知道我會做甚麼傻事
Cause everything that don't make sense about me
做一切不合理的事
It makes sense when I'm with you
但當我與你 一切變得合理
Like everything that's green, girl I need you
一切變得清晰 親愛的 我需要你一分一秒
But it's more than one and one makes two
需要更多的你
So put aside the math and the logic of it
嘗試把這代入數學裡
You gotta know you're wanted too
你要知 其實你也需要我

I wanna wrap you up
我想緊緊的抱著你
Wanna kiss your lips
吻在你的嘴唇上
I wanna make you feel wanted
令你感覺得到我
I wanna call you mine
我想喚著你做親愛的
Wanna hold your hand forever
捉緊你手到永遠
And never let you forget it
永垂不朽的回憶
Yeah I, wanna make you feel wanted
令你感覺得到我

Anyone can tell you you're pretty
任何人也稱讚你的美
And you get that all the time, I know you do
我知道 你是知性的
But your beauty's deeper than the makeup
但你的美不只是外表
And I wanna show you what I see tonight
在今晚 我希望能對你說盡我的感覺

I wanna wrap you up
我想緊緊的抱著你
Wanna kiss your lips
吻在你的嘴唇上
I wanna make you feel wanted
令你感覺得到我
I wanna call you mine
我想喚著你做親愛的
Wanna hold your hand forever
捉緊你手到永遠
And never let you forget it
永垂不朽的回憶
Cause Baby I, wanna make you feel wanted
因為 我要令你感覺得到我

As good as you make me feel
只想對你最好
I wanna make you feel better
好到令你感覺到
Better than your fairy tales
好過你每天想的童話故事
Better than your best dreams
好過你每天想的夢境
You're more than everything I need
你是我的所有
You're all I ever wanted
我的一切
All I ever wanted
得到你的全部

And I just wanna wrap you up
我想緊緊的抱著你
Wanna kiss your lips
吻在你的嘴唇上
I wanna make you feel wanted
令你感覺得到我
and I wanna call you mine
我想喚著你做親愛的
Wanna hold your hand forever
捉緊你手到永遠
And never let you forget it
永垂不朽的回憶
Yeah I, wanna make you feel wanted
令你感覺得到我
Baby I, wanna make you feel wanted
因為 我要令你感覺得到我
'Cause you'll always be wanted
想擁有我的那個你

這位擁有俊朗的外表,是只有21歲的鄉謠歌手,由首張單曲<Wanted>拿下美國鄉謠榜第一,並被譽為鄉謠界的Justin Bieber..而這首歌曲更在美國成為每一對情侶的最佳表白單曲呢! Xoxo

 

tumblr_mb6s7mHpvb1ra3jyho1_500[1]    

arrow
arrow
    文章標籤
    Hunter Hayes Country
    全站熱搜

    Ccccxoxo 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()